duminică, februarie 28, 2010

Mesaje de Martisor

  • A venit Martie, Martisorul, Ziua Femeii si incerc sa te pastrez doar pentru mine si sa-mi inving ispita, sper sa ai bani ca Becali, minte ca Margaret Thatcher si forta ca Nikita.
  • Un gand frumos si un zambet din tot sufletul, un martisor care sa-ti aduca in suflet primavara.
  • In aceasta zi speciala de martisor, permite-mi sa ma alatur si eu cu un buchet de ghiocei, sa-ti aduc in suflet primavara. La multi ani
  • A venit primavara... si acum ceva ani simteam fiorii unei iubiri nebune, ce azi m-a cuprins de tot; imi amintesc de primavara de acum cativa ani cand am simtit iubirea adevarata pentru prima oara si datorita ei am inceput sa iubesc aceasta perioada si aceast vis de iubire parca se transforma in martisor iar azi s-a transformat intr-unul valoros ce mi-a devenit simbol al marii mele iubiri: primavara.
    In aceasta perioada de martisor toate femeile sa aiba parte de iubire, de cadouri multe pentru ca prin aceste dovezi de iubire femeile se simt iubite.
    Sa va lasati iubite, frumoase Afrodite, asa cum numai in vis se poate intampla iar iubirea voastra sa fie "un basm din glazura si matase".

Trimiteti si alte mesaje de 1 martie persoanelor dragi!

Niciun comentariu: