vineri, aprilie 23, 2010

Bancurile Serii

Via jocurilaserviciu.ro/fun

Scrisori de dragoste intr-un cuplu
Un om de afaceri ii trimite un fax sotiei sale: “Draga mea sotie, o sa intelegi ca acum cand tu ai 54 de ani, eu am anumite nevoi pe care tu nu mi le mai ...
2 femei dupa o petrecere
Doua gagici, de mult timp prietene, dar de ceva timp casatorite, se hotarasc sa mai iasa si ele in oras, asa ca fetele. Zis si facut. Dupa vreo cateva ore ...
Trei blonde intra intr-un bar
Trei blonde intra intr-un bar. Sunt fericite, danseaza si canta. Tot comanda fiecare cate ceva de baut. Barmanul pana la urma, le intreaba ce sarbatoresc. Una ...
Scufita Rosie
Scufita Rosie se duce la politie si il reclama pe lup.Ea spune: -Il reclam pe lup ptr. ca m-a violat. -Arata-mi locul. Si ea il duse pe comisar la locul ...
Ardeleanul si dorintele
Ardeleanul soseste cu intirziere la impartirea darurilor, iar Dumnezeu ii spune amarit: - Imi pare rau de tine, nu mi-a mai ramas decit frumusetea si prostia, ...

Niciun comentariu: