luni, martie 01, 2010

Mesaje de Florii

Urari si Mesaje de Florii

Departe-aş vrea de-aici să vii, În alte lumi senine, În dimineaţa de Florii Să mă cunun cu tine ...Citeste Mesaj

Departe-aş vrea de-aici să vii,/ În alte lumi senine,/ În dimineaţa de Florii/ Să mă cunun cu tine. ...Citeste Mesaj

Pentru ca florile infloresc In fiecare primavara, Pentru ca suntem tineri Si iubim prietenia In numele ei Si a tot ce-i frumos, Eu va ...Citeste Mesaj

Florii alese si zile senine, saptamana patimilor sa te tina in leagan de flori si lumina curata DUMNEZEIASCA. ...Citeste Mesaj

Floare pura, floare sfanta, azi e ziua ta… soarele a aflat si el, luna… da si ea! Fericire le-a adus, mie… implinire, ca iubesc o stea ...Citeste Mesaj

Cineva spunea ca frumusetea trebuie sa moara, iar florile platesc cu frumusetea lor fiecare secunda. Sunt atat de frumoase cand cresc, dar s ...Citeste Mesaj

Sa primesti flori de ziua ta... Sa inveti de la fiecare floare sa iubesti, sa fii tandra, sa luminezi pe cei din jur, sa-i lasi sa te admire ...Citeste Mesaj

Adevarata frumusete vine din suflet si incalzeste lumea cu bunatatea, onestitatea si compasiunea ei. Esti o persoana cu adevarat frumoasa si ...Citeste Mesaj

Tu esti floarea vietii mele, Si te port mereu cu mine-n gand, As dori sa fii mereu cu mine, Si nu pot ca sa te uit nicicand... ...Citeste Mesaj

Iubito, astazi am sa te imbrac cu flori si ai sa vezi ca dintre toate cea mai frumoasa esti TU! ...Citeste Mesaj

Mai Multe mesaje de Florii

Niciun comentariu: