luni, martie 01, 2010

Site de Mesaje si Urari

Urari si Mesaje de Primavara

Primavara asta vreau sa simtim amandoi cum viata ne curge prin vine asemenea raurilor de munte eliberate de gerul iernii. ...Citeste Mesaj

A venit in sfarsit primavara, odata cu ea dragostea a inflorit, floarea primaverii mele e dragostea inflorita sa-mi bucure inima, sa-mi stra ...Citeste Mesaj

Din suflet iti daruiesc, ca in fiecare an, firavul martisor si odata cu el toata dragostea ce ti-o port. Te iubesc! ...Citeste Mesaj

Ma urc pe dealul visurilor mele si acolo te gasesc pe tine. Stiu ca nimic nu impresoara linistea diminetilor sau bucuria reinvierii naturii ...Citeste Mesaj

Hai sa ne pierdem in magia primaverii, sa lasam totul in urma, infruntand viitorul cu forte noi! ...Citeste Mesaj

Primavara - atunci cand vara si iarna fac dragoste. Toamna - atunci cand ele se despart. ...Citeste Mesaj

Lasa-te sedus de zborul fluturilor, de mireasma florilor si incarca-te de lumina! ...Citeste Mesaj

Fiecare zi din viata ta sa fie o adiere de primavara, care sa-ti aduca mireasma florilor si zumzetul albinelor langa tine. ...Citeste Mesaj

Intr-o zi cu soare in care miroase a sarbatoare, iti dau si eu mesaje primavaratice cu aroma de martisoare. ...Citeste Mesaj

Primeste acest ghiocel de la cineva care vrea sa aduca primavara in sufletul tau. ...Citeste Mesaj

Sursa: MesajeUrari.ro

Niciun comentariu: